Handlekurv

Salgsbetingelser

Salgsbetingelsene gjelder for kjøp på https://mjosbil.no

Priser

Alle priser for forbrukerkjøp er oppgitt i NOK og inkluderer 25% MVA.
Mjøsbil AS (Org.nr. 950 223 243) reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske årsaker.
Totalpris, inkludert alle avgifter, frakter og lignende gis i bestillingsløsningen før kjøpet bekreftes.

Betaling

Vi benytter Klarna Checkout som betalingsløsning. Klarna Checkout administreres av Klarna AB. Du betaler trygt med VISA/Mastercard, faktura, eller øvrig finansering.
Les mer om Klarnas salgsbetingelser:
https://www.klarna.com/no/kundeservice/csc/vilkar-og-betingelser/

Du vil også få mulighet til å betale med Vipps som en del av Klarna Checkout.

Levering

Vi leverer alltid varene raskest mulig.

Forsendelse

Vi sender våre varer med Posten/Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt i bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Ved uavhentede pakker vil det påløpe et gebyr på kr. 250,-.

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via vårt kontaktskjema. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet på beste måte. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta godt vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen.

14 dagers åpent kjøp

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, returnerer du for egen regning dine varer ubrukt og uten skader i originalemballasjen slik at disse er hos oss senest 14 dager etter mottagelsen. Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene. Varer som tilbakesendes uten originalemballasje, viser tegn til bruk eller har skader kan ikke byttes eller returneres. Legg ved angrerettskjema sammen med returforsendelsen. Legg også med kjøpskvittering.

Last ned angrerettskjema

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket.

Returen sendes til:
Mjøsbil AS, Rambekkvegen 4, 2816 Gjøvik

Husk å legg ved angrerettskjema og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre.

Fri frakt til våre pick-up points

Ved kjøp av vare som velges å hentes på et av våre pick-up points så betaler du ikke frakt fra vårt hovedlager til pick-up point. Pick-up points er våre avdelinger.

Fri frakt på kjøp over 1500,-*

Ved kjøp over 1500,- får du fri frakt på de aller fleste varer.
* Fri frakt gjelder ikke for blant annet for tilhengere, dekk og felger.

Trygt og enkelt

Det skal alltid være trygt og enkelt å handle varer og tjenester hos oss.

Endringene i vilkår

Mjøsbil AS forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Taushetsplikt

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å formidles videre til utenforstående.

Kundeklubb

Ved første handel vil du pr. e-post bli spurt om å bli med i vår kundeklubb.  Du velger selv å takke ja til dette. Takker du ja, kan du når som helst melde deg av.

Personvern

Les personvernerklæringen som forteller hvordan Mjøsbil AS samler inn og behandler personvernopplysninger her

Har du spørsmål så ta kontakt med oss på e-post: kundeservice@mjosbil.no

Generell informasjon forbrukerkjøp

Forbrukerkjøp på Mjøsbil AS sin nettbutikk www.mjosbil.no er regulert av standard salgsbetingelser gjeldende for forbrukerkjøp av varer over internett. Det reguleres i hovedsak av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og e-handelsloven. Disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no

Vilkårene i denne avtalen skal ikke forstås som begrensende i de lovbestemte rettighetene, men avtalen gir en oversikt over partenes viktigste rettigheter og forpliktelser.